Yoga at your desk training

 

Desk re-energizer | Zittend + scherm sessie

 

Maken jouw medewerkers lange dagen achter het bureau? Is de enige beweging lopen naar het toilet, de koffieruimte of de lunchruimte? Hierdoor kunnen zij sneller stress ervaren en ontstaan sufheid of zelfs gezondheidsproblemen

Door het aanleren van effectieve oefeningen aan en bij het bureau wordt de doorbloeding in het lichaam bevorderd, stijfheid verminderd en mobiliteit in rug, nek, borst, polsen, schouders en heupen vergroot. Je vermindert hierdoor opgebouwde spanning op fysiek niveau en kans op langdurige klachten. Deze oefeningen worden gecombineerd met ademhalingsoefeningen en korte bewustzijnsoefeningen. Het team gaat na deze korte onderbreking met maximaal effect weer fris en helder aan het werk.

  • Effectieve oefeningen paar keer per dag aan je bureau zorgen voor betere doorbloeding, verminderen stijfheid, en vergroten mobiliteit in rug, nek, borst, polsen, schouders, heupen en benen waardoor ook opgebouwde spanning vermindert. Dit in combinatie met ademhalingsoefeningen en korte meditaties zorgen er weer voor dat je fris en helder je dag kunt voortzetten.
  • Advies: goede werkhouding

 

Tijdsduur training: 90 min
Waar: Op locatie ( vergaderruimte of aan werkplek)

 

 

 



Neem contact op    Yoga @your desk Flyer

Share the love!

Gratis Proefles